"La raça humana té un arma veritablement eficaç: el riure"

Mark Twain
Mercè M. Anento. Amb la tecnologia de Blogger.

Arxiu del Bloc

Altres hores

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
5 de juny 2009

Somniarem junts


- Vull que aquesta nit dormis amb mi! perquè jo ja sóc una nena gran. - El somriure d'aquella nena d'ulls clars no desapareixia. - M'abraçaràs fins que m'adormi? es que així no tindré fred... - La seva mirada s'havia tornat tendra i dolça, sempre ho havia sigut. - Aquesta nit, vull que siguis el meu peluix preferit! - Desitjava un sí per part d'ell en cada paraula que pronunciava. - Jo ja sóc una nena gran! - Repetia amb ganes. - Sóc una nena gran. - Afirmava.

I dins del cos d'una nena s'amagava una dona madura i intel·ligent. I ell ho havia vist.

Aquella nit la nena va poder dormir al costat de la persona que més estimava i , com un peluix, el va abraçar amb totes les seves forces.