"La raça humana té un arma veritablement eficaç: el riure"

Mark Twain
Mercè M. Anento. Amb la tecnologia de Blogger.

Arxiu del Bloc

Altres hores

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
25 de juny 2009

De gran, seré inventora de somriures feliços


-Avui vull somiar en tu!
-No pots elegir els somnis.
-Que sí! si ho desitjo moltíssim ho aconseguiré!
-Prova-ho, però no ho aconseguiràs.
-Ja et dic jo que sí. Somiaré en tu.
-El que tu diguis. Saps que no discutiré per aquestes tonteries i encara menys amb tu.
-no em faràs baixar del burro. Aquesta nit somiaré i tu i jo serem els protagonistes.
-Tens el cap ple de pardals...
-Sí, són pardalets de colors i molt bonics.


-I demà, al matí, em despertaràs amb un dels teus petons?
-Per què el vols?
-Perquè vull sentir-me com la bella durment o la blancaneus.
-Si són princeses d'un món imaginari!
-però jo no... jo penso que si les imito, aquests contes es poden fer realitat.
-La meva nena... Espera't a ser gran i veuràs que el món no és tal i com el pintes.
-Quan sigui gran el canviaré i faré que les persones siguin més felices. Tu ets feliç?
-Sí.
-Veus? la meva feina només acaba de començar.

3 segon/s:

Pau ha dit...

O_o La Mercè amb Blog, i jo sense saber-ho!?

T'agrego al reader :p

Merci pel comentari wpa! I ja farem un cafe, que el necessitem! :)

Ptns!

Pau.

PD. Ens veiem divendres, no? A sopar tb?

Andrea ha dit...

Tu tmb vens a la reunió divendres Mercè? O__O pos allà ens veiem :)
Per cert, mencanten els teus posts, diuen coses mol makes!

Un petunas guapisiima ;)

Diario de nuestros pensamientos ha dit...

JO tb vull sommia... bueno, no... vull que els meus somnis es facin realitat.

Petonets