"La raça humana té un arma veritablement eficaç: el riure"

Mark Twain
Mercè M. Anento. Amb la tecnologia de Blogger.

Arxiu del Bloc

Altres hores

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
4 de juny 2009

Teva


-Ets meva. Només meva.

Cada cop m'abraçava més fort, amb més intensitat. Els seus ulls confessaven que estava boig per mi, les mans violaven el meu espai i les seves ganes podien amb tota la seva persona.
Els seus llavis van callar quan els meus s'hi van posar a sobre. Necessitava desesperadament aquell petó que m'havia ajudat a somriure a la vida. Necessitava les seves mans repassant tot el meu cos, les seves abraçades fortes i, a la vegada, dolces. Necessitava la seva mirada penetrant, els seus cabells despentinats i aquell somriure que només em dedicava quan jo l'observava atentament.

-Sóc teva. Només teva.