"La raça humana té un arma veritablement eficaç: el riure"

Mark Twain
Mercè M. Anento. Amb la tecnologia de Blogger.

Arxiu del Bloc

Altres hores

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
20 de juny 2010

La màgia existeix en forma d'alegria!

Amb la meva màgia faré que tornis a somriure com quan érem petits i jugàvem a buscar un tresor perdut entre les plomes dels coixins. I amb la meva màgia trobaré la manera d'ensenyar-te que no tot el món és negre, sinó que hi han molts colors que encara podem descobrir junts.
Amb la meva màgia miraré d'animar aquestes nits tant tristes que s'han apoderat de la teva vida i alegraré els teus matins per poder veure't com et despertes feliçment, amb ganes de continuar endavant tot i les circumstàncies.


Amb la meva màgia faré que les coses no siguin tan agres com les veus ara mateix.

3 segon/s:

cuina dels pa<ísos catalans ha dit...

m'encanta aquest!!!!

Diario de nuestros pensamientos ha dit...

si.. tornar a l´infància es el millor per no veure les coses tan dolentes...

La ladrona de besos ha dit...

Jo, suposu que també tin màgia per curar ferides. Pero necesito que algún mag amb molta moltissima mes magia que jo em sani les meves.