"La raça humana té un arma veritablement eficaç: el riure"

Mark Twain
Mercè M. Anento. Amb la tecnologia de Blogger.

Arxiu del Bloc

Altres hores

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
26 de febr. 2010

Una carta anònima

"Estimada Joana,

M'alegra saber que vostè està interessada amb l'amor ideal. Li recomano des del meu propi punt de vista que es desdigui de qualsevol acció en busca d'aquest fet. Tot i les circumstàncies personals que em porten a mostrar la meva opinió li he de dir, senyoreta, que trobo d'una gran valentia que encara cregui en un món tan perfecte. Li recomano, altre cop, que procedeixi a afrontar la seva pròpia vida en comptes d'imaginar una utopia, producte de la seva innocent imaginació, i enfrontar-se amb la gent del seu voltant.

Gràcies per l'atenció prestada.

Atentament,

..."

Per sort la Joana va fer cas de la carta.

3 segon/s:

Fernando Gili ha dit...

Estimada Mercè
Diga-li a la Joana que l'amor ideal es nomès això: un ideal.
Quasi lo mateix que el sexe per a mi: un ideal!
Sempre seu
Un completo gilipollas

Charlotte ha dit...

Me encantó! he visto que hasta tienes una chica llamada Carlota... me ha hecho gracia.
Un beso te sigo ;)

Anònim ha dit...

hola! he tornat a fer un blog nou xd, espero que aquest em duri més que els altres. intentaré escriure sovint. tu, com sempre, brillant mercè ^^ et trobo a faltar, ens veiem divendres? un petó!