"La raça humana té un arma veritablement eficaç: el riure"

Mark Twain
Mercè M. Anento. Amb la tecnologia de Blogger.

Arxiu del Bloc

Altres hores

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
7 de juny 2009

Tap, tap, tap, tap,...


Les passes cada cop són més fortes, el meu cor s'accelera, la respiració es talla poc a poc, els meus ulls es tanquen automàticament, les mans deixen de respondre i els meus peus es congelen.

Tap, tap, tap, tap,...

Fa la sabata picant contra el marbre de la sala.

Tap, tap, tap, tap,...

Continua cada vegada més depressa.

- Qui ets? - Pregunto sense girarme. El tap, tap de les sabates són l'única resposta que rebo. - Qui ets? - Crido a l'aire, tenint l'esperança que les passes es detinguin i una veu em contesti. Res.

Tap, tap, tap, tap,...

El meu cor ja no pot més, les paraules que volia dir se m'aferren a les cordes evitant cap sortida a l'exterior.

Tap, tap, tap,... Es deté.

Unes mans desconegudes m'abracen per darrere, la meva respiració queda inutilitzada, els ulls s'obren d'una manera exagerada i el meu cor deixa de bategar.



-T'he trobat petita. Ja ets meva.