"La raça humana té un arma veritablement eficaç: el riure"

Mark Twain
Mercè M. Anento. Amb la tecnologia de Blogger.

Arxiu del Bloc

Altres hores

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
16 de juny 2009

Jo, decideixo


-Tinc gana.

-Vols un entrepà?

-No tinc gana d'això.

-Vols fruita?

-Tampoc.

-Que vols, doncs?

-tinc gana de tu, dels teus llavis, de les teves carícies, de les nostres nits, de les teves mans, dels teus somriures, dels teus cabells, del teu coll, del teu atreviment, del teu caràcter...

-Em vols a mi?

-Sí.


Les paraules se les emporta el vent de llevant però els records que guardo a la memòria continuen reposant al matí i sortint a les nits per treure el cap en els meus somnis i ferme tornar més boja per tu.

Ho tinc decidit.

Aquesta nit prendré el control de la situació. Seré jo qui farà córrer les mans i qui tocarà el teu cos, seré jo qui portarà el ritme desenfrenat dels nostres petons, seré jo qui busqui les teves carícies entre la foscor de l'habitació i seré jo qui decideixi quan comença l'acció de la nostra història.

2 segon/s:

Anònim ha dit...

simplement m'encaten els escrits que fas, són genial. aviam si puc encara que sigui ratllar la teva perfecció amb els meus:)
t'estimo moltissim!

Uppss!! ha dit...

enhorabona per poder tindre el valor d'enfretarte als teus propis temors. T'envejo per això.
Bon text :)